Kan inte sova..


Tankarna bara flyger omkring och jag får ingen ro.. Jag kastas mellan hopp och förtvivlan och jag vet inte vad jag ska ta mig till..

På sätt och vis önskar jag att jag tillhörde de människor som fick problem med att äta när de mår dåligt.. Tyvärr tillhör jag nog inte den kategorin.. Jag äter desto mer, och mer skit än vanligt.. Det känns piss, för för en gångs skull så va jag verkligen stolt över mig själv och det jag påbörjat.. Men jag lyckades som vanligt inte fullfölja det och nu är jag tillbaka i samma dåliga trend.. jag vet nte vem eller vad som skulle få ur mig ur det här.. Kan bara sluta  på ett sätt..

halv två... detta kommer göra att om jag somnar, så kommer jag vakna sent och då är hela morgondagen förstörd.. och söndagen.. så, det kommer bli en skithelg.. Kanske bara skulle jobbat istället..

Kommentarer
Postat av: syster

älskade syster.
nu tar vi tag i det här! du får inte må dåligt!
vi vill alla hjälpa dig, det vet du!
och jag har inte ditt problem. men din hälsa måste komma först! jag vill se min gamla glada syster!
om inte du gör det, gör jag det... och skickar anna skipper på dig! :) skicka in! tv3.se

2008-05-03 @ 13:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0