Englas begravning


Sitter och tittar på denna stund nu.. Tänk va hemskt det är att plötsligt få en verkligehet till allt det som hänt. Till det som jag så många gånger lyckats avskärma från mina tankar och lägga i ett "det händer inte på riktigt"- fack.. Nu sitter en massa människor och minns detta barn, skolkamrater och personal, så som jag är.. Det visas bilder på en levande och livsglad liten tjej med hela livet framför sig.. Vänner och syskon sjunger... Alla minns, alla sörjer...

Varför?

-----------------------------------------------------------

Engla,

Jag känner inte dig, har inte vetat om dig innan det här hände.. Ändå så berör du mig.. Ditt öde har berört oss alla och jag hade egentligen hoppats att jag fortfarande inte visste vem du är.. Vila i frid nu, fortsätta att leva och vara glad däruppe, så kommer dina nära och kära snart till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0