Blogg- torka..


Jag har tappat stinget.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Det händer inte så speciellt mycket i mitt liv just nu..

Har ju ett ämne som jag skulle vilja skriva av mig om, men jag vet inte riktigt hur än.. får se om det någonsin kommer upp till ytan offentligt..

I morgon ska jag "bara" jobba till 14.. Skönt att få en tidigare dag, även om det innebär att direkt åka till sjukgymnasten och ta reda på vad som fel med ryggen min.. Sen hem och snabbpacka och viadre in till stan och båten som väntar där.. eller båt och båt.. Haha!


Ja som sagt.. va ska ja skriva om..!? Kom med förslag, frågor, åsikter, synpunkter, konstateranden.. Jag lovar att jag är minst lika bra på att ge svar på tal som BlondinBella..

Puss å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0