Balkongbränna

Ja, har jobbat på den idag.. Skönt med sol som ligger coh steker på min balkong från 12 till sent på kvällen.. Passade på att ta ett par minuter och bara få lite färg.. Fram med bikinin (som jag tittat på så många gånger under vintern och inte fattat att jag faktiskt en härlig dag i maj skulle få plcoka fram igen..) och luta sig tillbaka.. Underbart!

Annars känns det här som en rätt värdelös dag.. Ingen som har nåt spediellt att göra och tiden går.. Klockan är snart halv 4, dvs halva helgen ör redan förbrukad och till vad?

Mina fina köksfläck rasade ner från väggen också.. Så nån mat kan ja inte laga förens på måndag då dem kanske har tid att komma och titta.. Men jippie....

Nej, nu är det snart fotboll på teven.. Nåt positivt iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0