75 cents: Schlager-rapparen

Ja, så långt har vi kommit i ESC.. Låt nummer 9 och det är en 75 årig gubbe med tillbehör (=övrigt löst folk) som rappar, skriker eller vad man nu vill kalla det.. Har ju redan sett detta iom att ja såg semifinalen häromdagen.. 6 nummer kvar till Sverige.. Vad ska ja hitta på för att hålla mig vaken??

-----------

Va inne i stan en sväng.. Gick förbi Hötorget vilket man inte ska göra i stängningstider.. Gick därifrån med massor av blommor, en vindruvsväxt, med mera..! Höll på att bli bortgift med en "säljare" fårn Alby också.. Va gör man inte för fridens skull? =)

Fick iaf med mig min efterlängtade plånbok från Monki också..Lite dyrare än ja räknat med, men vissa saker måste man få unna sig här i i livet..!

Nej, nu ska ja hitta på nåt för att hålla mig vaken..! mera Cola!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0