Jag ger mig in i mode- bloggandet (Haha!)


Jag ger mig nu in i ett hett bloggämne har jag märkt, nämligen den där jag visar mina senaste shopping- fynd.

Till skillnad mot andra framgångsrika mode och kläd- bloggare är väl att budgeten kring kläder är annorlunda, jag får inte på mig de klädesplagg som övriga stora modebloggare använder och rekommenderar och jag är absolut inte alls lika insatt i vad som är inne och ute.. Jag använder de kläder som passar och är sköna och bekväma och självklart ser snygga ut i mina ögon...

Jag köper mycket kläder för vissa tillfällen, t ex den där toppen skulle vara snygg en härligt somrig utekväll eller vid en mysig middag eller liknande.. problemet är att jag aldrig använder dem eller inte tillräckligt ofta.. Många klädesplagg bara finns där, medans andra används mer ofta.. Speciellt på jobbet... Där kan ja inte anävnda vad som helst och vill inte använda vad som helst.. Där är det bekvämlighet kontra "oömma" kläder som oftast gäller...

Verkar dock som att jag får återkomma ytterligare med bilderna.. Blåtanden verkar ha fått fnatt och vill inte skicka bilderna.. Skit också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0