Darriga ben och stor förväntan på morgondagen


Har precis kommit hem från en timmes spinning med Jaki. Kul som attan, vem hade trott det om mig, att jag faktiskt skulle hitta något som är riktigt kul och jobbigt..? Bra mycket roligare än att springa och förhoppningsvis mer effektivt med tanke på att ja inte springer så långt som jag borde och skulle kunna.. Löpning är verkligen inte min grejj, och det sitter i huvudet.. Ja blir trött av bara tanken på det och tycker verkligen att det är fruktansvärt tråkigt.. och resultat därefter...
Men men, som sagt, spinn puls, träning med pulsband och i olika ansträngningsnivåer utifrån ens egna behov och prestationer.. Mer att fokusera på än hur jobbigt det är.. Kunde vara lite bättre musik bara, kanske lite mer sångvänligt (inteför att ja skulle sitta på cykeln och sjunga) men för att ha något att fokusera tankarna på.. Nästa vecka blir det förhoppningsvis två pass till, minst..! Ingen handboll som tar upp tiden, jag är ju snart fri!

Imorgon är det genrep som gäller.. Genrep på melodifetsivalen på Globen med mamma...! Ska bli skojj förhoppningsvis.. önskar lite Björn Gustavsson, som är det bästa med hela festivalen just nu.. ja, Luuk är rätt skön han med..! Men inget slår Björn...
Undra om det var i höstas jag såg honom live första gången.. innan han riktigt blivit upptäckt på samma sätt osm nu.. Tyckte han var fruktansvärt bra redan då, och nu... Ja, han är grym..!
Blir en kort jobb- dag iaf.. Skönt med tidig helg..!

Börjat så smått med sommarplanerna.. har ju som vanligt några stående punkter.. Andra mer och mer osäkra.. Men, turkosblått vatten och een massa sol hoppas jag kunna klämma in iaf..!

ja, nej, ja vet inte riktigt vad ja ska skriva.. over and.. out..

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0