Värdelös på att blogga..!


Ja, eller att uppdatera bloggen.. Kommer lixom aldrig till skott..

Jag har lyssnat på flera kända bloggare (eller, en åtminstånde) som säger att hon börjat tänka i blogg-form. Jag håller med där, flera gånger per dag, när det händer intressanta saker, tänker jag att "det här ska jag skriva om i bloggen, och de här bilderna ska jag lägga in osv osv".. Sen försvinner det.. När jag väl ska sätta mig ner och skriva alla de där bra sakerna som jag tänkt på är dem som bortblåsta eller har helt tappat stinget och dess betydelse.. Det gör att det ofta blir alldeles värdelösa inlägg som inte ens publisceras.. Har en himla massa utkast.. =)

Jag har funderat på att börja röst- blogga, dvs prata in inläggen istället för att skriva.. Det skulle göra att jag fick med så mycket mer än bara orden, jag skulle få med flera spontana tankar, sinnesstämningar och humör i bloggen.. vad sägs om det?
Jaja, jag tycker åtminståne att det kunde vara lättare att lägga in bilder, möjlighet att kunna ladda upp flera bilder samtidigt, istället för nu, en och en och varannan funkar inte ens.. blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0