Playa del Sol

I komediserien Playa del Sol spelas researrangören Shines reseledare på Gran Canaria av Saga Gärde, Richard Ulfsäter, Mikael Tornving, Josephine Bornebusch och Henrik Hjelt. Foto: José Paéz.


Jag är helt såld på den här tv- serien just nu..! Har precis sett färdigt första säsongen och det är med mersmak som jag läser att en säsong 2 är på g! Serien är inte ens sån som man sitter å skrattar åt hela tiden, men den har sina stunder och den har charmen, dvs det som gör att jag vill fortsätta att titta även efter 4- 8 - 10 avsnitt..!

Så, har du inte sett den, så gör det..! Finns just nu i Rea- backarna ute i butiken..! Klart prisvärd!
(bilden från svt.se)

Kommentarer
Postat av: jossan

Den är så bäst!

2008-06-24 @ 21:26:53
URL: http://josefinq.blogg.se/
Postat av: Sonja

ha ha ha är ju en as skön serie, är så dålig så jag började tycka att den var riktigt bra. Missade nog inte ett avsnitt :-)



Packa på ett & två

2008-06-25 @ 22:29:33
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0