Packlista, vaccin och pengar.. Mycket att tänka på!


Fick just lite smått panik över tanken att jag om 11 dagar åker till Egypten och att jag om 4 dagar åker till Öland och där emellan så kommer jag att vara hemma en sisdär 15 timmar? Hur ska jag hinna med allt? Och, dessutom, göra allt annat? Oh my god, säger jag bara..

Läste precis ett blogg- inlägg om vårat hotell, fullt med ryssar och tyskar.. Precis som i Bulgairen, med andra ord... Läste också att den största boven till magsjuka är pengarna, inte maten.. Att brist på hygien i landet i sig är en stor smitthärd.. Pratade också precis med min kollega, som åker till samma ställe ett par veckor efter, som tipasde om ett drick- vaccin mot magsjuka.. Ska nog kolla upp det faktiskt.. För det är ju som hon sa, inte så kul att ligga sjuk när man bara är där en vecka...
Sen ska det växlas pengar, och hur mycket? Det ska tvättas och packas och det ska handlas.. men hjälp, hur ska jag hinna med allt?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas du får en härlig semester - Egypten är en av mina absolut bästa resor. Men akta dig för hotellbuffén om det finns någon, som många blir magsjuka av, bättre och godare att äta på lokala restuaranger.

2008-06-25 @ 16:40:03
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0