Öland, underbara favoritplats på denna jord, here I come!


Ja, om ett par timmar ska jag ner till Öland. Ska gå en veckas kurs i kommunikologi, fråga inte vad det är, jag har inget bra svar. Jag vet, men kan inte förklara..! Förhoppningsvis om en vecka..!
Jag ska åka ner alldeles själv.. Första gången som jag kör så lång sträcka själv. Senast så hade jag ju brosan med mig och mor och far i en annan bil, nu är jag alldeles själv.. Ska bli så roligt och underbart, saknar att göra saker helt för mig själv.. Trots att det är mysigt att vara två eller flera, så gillar jag att vara själv.. Självvald ensamhet är underbar..!
Ska bo på vandrarhem en bit utanför Färjestaden och sedan kursa i en by en bit därifrån.. Kommer alltså hålla på mig på södra sidan Ölandsbron, vilket också är nytt för mig. Tar väl säkert en trip upp till Borgholm och huset någon dag, om det hinns..!
Hoppas också att jag hittar någonstans att koppla upp mig på nätet, läsa lite bloggar, skriva lite blogg och hänga med i vad som händer därute.. Annars har jag lite att ta igen..!

Lördag åker jag alltså hem igen, för att packa om resväskan och åka till Arlanda. Sen är det Egypten en vecka, nice.. Då är det semester på riktigt..!

Nej, dags att sova, så jag orkar köra i morgon.. bara några sista förberedelser kvar att göra..! =)

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: syster

Hoppas du får en underbar vecka <3

2008-06-29 @ 11:03:53
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/
Postat av: Sonja

Öland gud så härligt! Håller tummarna för att det blir fint väder.

Funderar oxå på att ta en tripp till Öland v29. Min mamma bor i närheten (Kalmar). Då kan man åka över dagen.

Vart ska ni bo?

2008-07-01 @ 17:40:11
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Sonja

en bit utanför Färjestaden läste jag ju, dum fråga ha ha ha

2008-07-01 @ 17:41:22
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Marie.

Hej!

jag funderar på att åka ned på kommunikologi-kurs den här sommaren:)



Hur tyckte du det var? vilka moduler läste du när du var där?



tackpåförhand.

mvh Marie.

2009-03-21 @ 20:48:28
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0