Måndag, ny vecka, nya äventyr..

Jobba, jobba, jobba.. Veckorna går bra sakta.. Snart bara två kvar dock..! sen ska jag till Öland på kurs..! Ska bli så skojj..!

Kom hem vid halv 5, lagom trött.. körde de vanliga rutinerna, Bloggkoll, mailkoll, facebook, handboll, nyheter och övrigt.. Blev så trött att ja somnade med datorn i knäet.. Vaknade nån timme senare av att jag till slut hörde telefonen ringa, 4 missade samtal senare..! Va pappa som undrade om ja skulle med Marie på fotboll.. Why not...?

Väsby United, detta omtalade lag, mötte jönköping Södra.. Matchen.. ja.. Lizzie va rolig iaf..!



Hade stenkoll på bollarna som flög runt då hon inte grävde ner grisöron i gruset..=)



Jag och Lizzie



Söstra mi och Nickes bror Johan



Ja, Nicke ja.. Han fick till och med jobba lite idag =)

Resultatet? 1-1... *suck*


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tacl för det sötnos : )

2008-06-17 @ 19:49:50
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Snexig

Hej hej hallå!

Jodå, nu är jag på bättre humör ;-)

Har gått och oroat mig i veckor över dagens tandläkarbesök (har tandläkarskräck).. men nu är det avklarat och det är såå skönt att nu kunna NJUTA av sommaren! :-)

Ps: Tack för senaste kommentaren! Ds

2008-06-17 @ 21:21:56
URL: http://snexig.webblogg.se/
Postat av: jonna

gull hund ! :>

2008-06-18 @ 18:21:14
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0