Lördagskväll allena..!

Det kan vara en rätt underbar känsla, att få vara helt själv en kväll och bara få vara.. Som ikväll..! Patrik är på kryssning och jag åker till Öland i morgon, så det är ett tag innan vi ses igen.. Närmare bestämt, en vecka..
Så, lördagskvällen spenderas så här:

1 st grekisk sallad från Coop.. Den är den godaste som finns i butik- salladsväg..
1 st teve med TV400 och "Cheaters", helt sjukt men ändå roligt..!
1 st dator och MSN, där Anna och jag kollar på bilderna från gårdagen.. HAHA!
Lite Cola..

Jag har varit så seg idag.. trött och bara slut.. en fin kombination av sömbrist, utmattning och festande..! Somnade en sväng på soffan.. Skulle sova en halvtimme för att bli piggare och orka packa ikväll men haltimmen blev 2 timmar och nu sitter jag här..! Men men, piggare är jag.:!

Återkommer med bilder från gårdagskvällen samt dagen idag..!




Amerika, Amerika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0