Va ett tag sen...


Kom av mig lite i bloggskrivandet.. Fick en påminnelse av en vän häromdagen att det var dags att sätta igågn och skriva igen, så jag får la göra det..
Kort inlägg idag dock.. lite stressad att komma i säng..

Imorgon börjar jag jobba igen.. Hjälp va tiden gått fort.. 2 månader har bara svischat förbi.. det ska bli så sjukt kul att jobba igen, men det känns lite konstigt.. Kommer barnen känna igen mig? (eh, ja, troligen, eftersom jag varit där med lite jämna mellanrum och stökat till...)

Stressig dag i morgon dock.. Upp, äta frulle, iväg och träna, tillbaka mot Täby C för att antingen ta bussen eller promenera till Roslags Näsby Trafikplats (beror alldeles på väder och vind, samt hur tidsplanen ser ut..) för att sen åka bussen till jobbet.. Jobba 4 timmar för att sedan åka hem till träningen, som skönt nog är teori och visuell i morgon.. Kan behövas efter den sura förlusten i lördags (alltså, jag känner ingen inspiration till att planera en träning när jag fortfarande inte kommit över förlusten)..

Träningsfritt onsdag.. Det är nice..! Sen onsdag/torsdag istället..

Ska boka lite biljetter här någon dag.. En nostalgi-tripp tillbaka ett tiotal år till härliga konserter med mycket skrik.. Nån som vill med..?!

Sen har jag en massa annat kul att se fram emot inom närmsta månaderna..! Mer om det senare..

Nej, dags att krypa ner.. Lite "Snabba Cash" innan sovtime.. d blir Nice!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0