Internet är tråkigt..!


Jag har märkt det nu, eller ja har väl slagits av den tanken rätt många gånger.

Jag, som säkert många andra, har ett visst antal sidor som dagligen besöks av mig. Det är en och annan community såsom Facebook, 3 olika mail-konton som måste kollas av, Aftonbladet och Expressens hemsidor, klubbens och lagets hemsida + diverse bloggar. Vissa dagar kan detta ta mig evigheter beroende på hur många mail som måste besvaras eller hur många nya blogg-inlägg som tillkommit eller vilka nyheter som hänt i världen. Vissa dagar är det alldeles lagom internet dos för mig. Ibland inte..

Ikväll har jag sedan jag kom hem vid 22-tiden lullat runt på dessa sidor, utan uppdateringar. Det börjar bli rätt patetiskt när man var 10e minut loggar in på Facebook eller öppnar Aftonbladets startsida. När man till slut upptäcker sig själv sitta och läsa folks kommentarer till nyheter är det dags att vakna till och kanske stänga ner internet.. Det är det jag menar med att internet är tråkigt.. Så mycket roligt, men ändå så begränsat på något vis.

Facebook va jättekul den första månaden, då vännerna rullade in och jag hittade massor av gamla klasskompisar och liknande.. Numera är facebook helt dött... Inte en kotte som hör av sig.. Inte heller tillkommer det nåt folk där.. Ja stannar på mina 223 "vänner.."

Va hände med den tiden då jag kunde tillbringa lååånga nätter med att "prata" med folk? eller är det så illa att folk gått vidare och jag är kvar här, på internet.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0