Gissa vad! en lista...

Lessen Martina, för att ja stjäl dina listor.. Men ja har såå tråkigt...

---------------------------------------------------------------------

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
6 st
Vilken svordom använder du mest?
Fan
Äger du en Ipod?
Ja, en Ipod Shuffle som ja vunnit på stayfriends.se
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.45 då jag jobbar.. numera runt 9-10
Hur många resväskor äger du?
ingen ordentlig tyvärr.. blir nog ett av mina kommande inköp..
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej.. knappt när det är varmt heller..
Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys eller någon av Täby Centrums 3 matvarubutiker..
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ja tar nog helst bilder.. iaf som det är just nu..!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Arn på bio...
Har någon av dina vänner barn?
Ja en himla massa faktiskt.. Och fler är på väg..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Möbler hem..
Har någon någonsin kallat dig lat?
Lat är mitt andra namn..*ler*
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men ibland skulle det behövas..
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Nånting blandat i bilen..
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
beror på...
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, inte va ja vet..
När var senast någon stötte på dig?
*letar i den dammiga delen av minnet..*
Vad åt du till middag?
Canneloni med ricotta och spenat från Forno Romano..
Använder du huvtröjor?
Ja, allt för ofta..
Kan du vissla?
Ja.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej
Vem var den senaste som ringde dig?
Patrik som undrade vad jag ville ha för mat..
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Pop- expressen om ja inte mår allt för illa.. men det är nog mest för musikens skull... berg och dal- banan är kul också..
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja tror inte, ja vet.. Men ja bryr mig inte..
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
08
Tittade du på tecknat när du var liten?
Jarå.. Cartoon Network gick ofta på teven..
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Mig veteligen Sveriges största inomhusköpcentrum
Hur många syskon har du?
2
Är du blyg inför det motsatta könet?
Ja, ibland..
Vilken film kan du alla replikerna till?
Många! eller, ja inte alla replikerna kanske...
Äger du några band-t-shirts?
Nej, d tror ja inte..
När flög du senast?
I somras, till och från Bulgarien
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4
Läser du för skojs skull?
ja, deckare, sanna berättelser och biografier
Pratar du några andra språk?
Engelska och un peu francais
Diskar du din egen disk?
Nej, inte ofta.. har en diskmaskin ;)
Har du gråtit offentligt?
Jarå, ofta..
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag är en sucker för att lära mig nytt..! Hur tråkigt skulle int elivet vara annars?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nån gång ska jag tatuera mig.. Jag har den i huvudet, nu ska ja bara få ner den på papper..!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det känns rätt gammalmodigt.. Men visst är det en gullig tanke..! bara jag får bjuda tillbaka..!
Kan du kasta macka?
Ja, när axeln är hel igen..!
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, tyvärr..
Vem går du med på BIOn?
Patrik numera.. men syskon och kompisar är också bra sällskap
Vem var dina favoritlärare?
Oj, har haft så många genom mina dagar.. men ja tror att Gunnar slår de flesta.. Ingen SO- lektion har varit så intressant som hans...
Vad har du för väder?
Idag har varit fint väder, tro det eller ej..
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Gör det..
Har du en blogg?
ja, du läser den just nu..
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Oj, hela gymnasiet var kul för mig..!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
omtanke
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Om man har attraherats av någon är den väl inte oattraktiv, lr?
När sov du senast på golvet?
Det var ett tag sen nu..
Vilken är din favoritdrink?
Ja har inte hittat Den ännu.. Men sex on the beach är god.. Gillar fruktiga drinkar..
Gillar du din boendesituation?
Ja faktiskt.. men lite större garderob skulle inte skada.. och att badrummet blir klart..!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Typ 8.. sen vaknar ja vare sig ja vill eller inte.. Under förutsättning att ja e utvilad i övrigt..
Äter du frukost dagligen?
Nej, tyvärr inte..
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte just för tillfället.. Men i vanliga fall så...
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej snarare tvärt om.. "Therese borde vara mera framåt och prata mer...."
Vilken är din favoritfrukt?
Apelsin eller gröna äpplen..
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Va?
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
25
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Beror på vad jag skriver.. Internet kommer inte i första hand där..
Tror du på liv på andra planeter?
Njae... ja vet inte.. skulle inte förvåna mig..
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
arg va ett tag sen.. men sur och irriterad blir ja rätt ofta.. inga namn nämnda..
Tror du att gud är en man eller kvinna?
Man
Vad var det senaste du åt?
En bit schweizer-nöt-choklad..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Motsatt kön tror ja.. Killar är oftast inte lika knepiga som tjejer..
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet faktiskt inte när ja tänker efter. Jag såg väl ut som en Therese. Farmor tyckte jag skulle heta Theresia, det hade vart helt okej det med!
Gillar du senap?
ja, oftast
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Allt löser sig till slut..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
om jag var tvungen så..
Sover du på sida, mage eller rygg?
just nu sover jag på det sätt som gör minst ont..
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Ibland.:! Jag får ju min beskärda del av kramar på jobbet..!
Skulle du säga att du är trendig?
Ha! Nej.. inte speciellt..
Äger du en digitalkamera?
Ja, men den är gammal och skruttig.. skulle vilja ha en nya..
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Ja skulle se det som en komplimang. Dock är ja ju inte "dateble" (?).
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Slutet...
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Beror på vem det gäller.. och omständigheterna. Dåliga ursäkter är det värsta jag vet!
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Oj det är en del det.. Kommer inte på någon titel just nu dock...
Tycker du att du är attraktiv?
Ibland, ibland inte..
Vad är du allergisk mot?
uppenbarligen ingenting.. enligt senaste läkarbesöket..
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Så länge set inte sårar någon och att förusättningarna är lika för båda. Använd skydd!
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, knappast..
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
jadu.. den som det visste.. och det får vi nog aldrig veta heller.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0