-2007-


Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort?
Flyttade hemifrån!
Drog axeln ur led 3 gånger
Opererade mig
Åkte utomlands med syrran
mm

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mitt nyårslöfte är stående, lova inget du inte kan hålla..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Malin, en barndomskompis från Dalarna, dock va det kanske inte i år, men det var först i år jag fick veta det. En lagkompis fick sin efterlängtade son! En hel del klasskompisar har blvit föräldrar.. Snart tillhör man minoriteten av de som inte har/planerar att skaffa barn... 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, fick min del förra året..

5.Vilka länder besökte du?
Bulgarien, Golden Sands, juli 2007

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer organisation i mitt liv, lugn och ro på jobbet..!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

1 mars, första inflyttningsdag!
27 november, operationsdatumet...

8. Vad var din största framgång 2007?

Sista halvåret på jobbet har varit en prövning, men mycket stärkande..!

9. Största misstaget?

Oj, finns en del småsaker.. Orka tänka på dem..!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, det kan man säga.. axeloperationen och allt skit dessinnan.. Annars har jag inte varit sjuk på länge..

11. Bästa köpet?
Soffan hem.. Ett par fornarina- jeans och grynet!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nya lägenheten

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hyreskontraktet, katten, opreationstiden med mera..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Markoolio, Det ska va reagge på sommar´n!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog vart ganska lika. Många ledsamma dagar, men samtidigt har det hänt mycket som gjort att jag varit gladare. Jag har insett att famlijen är värdefull på så många fler sätt än innan..! 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, tränat hårdare..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Skadat mig, hetsat mig själv till att lyckas..

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma till en början.. ute och fladdrade på förmiddagen, sen hem och klä granen mm.. Hem till mamma och pappa för att fira jul med klappar och grejjer..!

19. Blev du kär i år?
Va redan kär.. Annars har ja ju förälskat mig i andra saker.. Kattungar t ex.

20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
One tree hill, Bonde söker fru

22. Bästa boken du läste i år?
Alla Stieg Larsson + några självbiografier.

23. Största musikaliska upptäckten?
pass

24. Något du önskade dig och fick?
Lägenhet, söt katt och "sambo." Sen lite annat också..!

25. Något du önskade dig men inte fick?

En digitalkamera.. Och en varm skön sommar..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Jag var i Leksand, firade väl med tårta och god mat...!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre tjafs på jobbet, en frisk axel och mer pengar över..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Kluven..

29. Vad fick dig att må bra?
Patrik
Jobbet
Familjen
Katterna
mm..

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Oh.. so many, so many..!

31. Vem saknade du?

Farmor

32. De bästa nya människorna du träffade?

Många där med..! Felicia, Anna (sjukgymnasten), en del nya lagkamrater mm..

(stulen från Martina.. Sorry eller tack)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0