Tredje veckan..


Jag gick idag in i tredje arbetsveckan på halvtid efter sjukskrivningen.. Helt otroligt vad tiden går fort, känns som det var igår som jag satt och skulle jobba första dagen..

Jobbet rullar på i vanlig ordning.. Undrar om det någonsin kommer att blir bra därute igen, eller om det ska vara så här rörigt och kaosigt alltid? Jag tycker att det är rätt hemskt faktiskt, hur man kan gå från helt toppen till nja på bara nåra år.. För två år sedan hade jag inte en tanke på att byta jobb, nu kommer det lite då och då.. Och det tycker jag är synd...

Handbollen rullar också på.. Ja, alltså tränarskapet.. Resten rullar sakta, sakta, sakta... Men ändock framåt!
Har blivit allt svårare att hinna med all planering nu när jag jobbar.. det är både träning, jobba, och sen träning igen.. Jag åker hemifrån tidigt, och kommer hem sent och har inte så mkt energi över alls.. Just alldeles nyss somnade jag framför Outsiders och vaknade mitt i CSI.. jippie..

På torsdag blir det hockey också! Yes, ska bli kul! Globen, alla hjärtans dag..!

Nej, känner att d e dags å avsluta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0