Ego- dag

Jag behöver en sån då och då.. En dag då det är bara jag för ett par timmar.. Skönt va det också..

Började med att jobba 4 timmar i det underbara vädret.. Skogsutflykt med lunch på spritkök, solsken, friskt luft och lite motion.. Hem och slappa nån timme innan jag åkte iväg till gymmet och tränade.. Sola i Tibble, en liten skön sovstund i värmen och sen iväg å handla middag.. Skumbad och tevelugn, det va en skön kväll det.. Va bra länge sen jag hade en kväll med ingenting planerat alls, där jag kunde lägga upp planerna efter hur jag ville.. Har blivit mycket med handbollen nu, och det är inte ens kul längre..

Handbollen har fått mig att fundera på om jag ens vill komma tillbaka som spelare till det här laget.. Jag är rätt besviken faktiskt och jag tycker synd om dem som ska bli framtiden i laget.. Om det ens finns nån framtid..
Jag tycker att det är rätt hemskt hur vissa kan påverka så negativt med kommentarer och liknande.. Jag ahr nog aldrig känt mig så utanför som nu.. Och då är jag "en av dem".. Eller hur..

Blev förbannad på jobbet också.. På hur folk där har pratat om hur våran verksamhet har fungerat utan att ha en aning.. Vi har ALDRIG tvingat någon till något, vi HAR INTE för många "styrda" aktiviteter så att det inte finns tid till fri lek.. Skillnaden är att vårat ledarskap inspirerar barnen till att VILJA vara med..  Våra aktiviteter är också lekbaserad, dvs saker vi gör är en lek i sig.. Men det sätter kanske ribban för högt för andra eller? Synd att ni inte kommer och pratar med mig om verksamheten, då den uppenbarligen verkar vara ett samtalsämne.. Då skulle ni få veta.. Och ni ska vara arbetskamrater?



Det är tyvärr mycket nu som gör mig så besviken.. Det gör mig besviken för att jag vill tro bättre om folk och tro att jag hade bättre vänner än så.. tydligen inte.. Det är kanske mig själv jag ska vara besviken på..?


Saker att se fram emot:

14 mars- Genrep Melodifestivalen med mammi
14 april- Backstreet Boys på Hovet Nostalgi!!

jaha, sen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0