Nu startar jag om!


Jag har ny fin bloggdesign!
Och jag kan inte ta någon ära alls för den. Det är underbarar goa Linda som gjort den åt mig! Jag är supernöjd, tycker att den är klockren!

Så, nu ska det börjas om. Borta är det som varit. Borta är du från min blogg. Från och med nu ser jag framåt, med ett leende på läpparna över något i mitt förflutna som kommit fram igen..! =) Om ändå kanske inget seriöst, så räcker det för nu!

Så, nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem igen..!
Sen kör vi!

Puss på er, nytt år på gång!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Kul att du är nöjd Therese : ) Det är du värd!

2008-12-28 @ 20:29:29
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad snygg din blogg blivit & fotot på dig är kanon snyggt!!!

2008-12-28 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0