Ibland så känns det som..


...att en del saker hade varit så mycket bättre om jag inte hade kommit ivägen för dem. Om jag inte kommit in i människors liv, bara hållt mig på min kant och inte tagit någon plats hos någon annan. Det känns som att det kanske är bäst att jag iaf fortsätter så.

Bonde- Peter sa i nåt avsnitt att "jag vill ha någon som är en del utav mitt liv, tar del av mina intressen och min vardag. Jag vill också vara en del och få ta del utav någon annans liv, av dennes intressen och dennes vardag."

Jag känner precis så. Jag har mitt liv, min vardag, mitt jobb, mina vänner (om än få), min familj och min fritid. Jag önskar att det var så att den jag träffar härnäst har likadant och tillsammans skapar man ett gemensamt liv av det vi har tillsammans.
Jag trodde att det var så här jag haft det. Fast ibland undrar jag...
Fast mest undrar jag om det inte hade varit bättre om det inte hade blivit alls.. För då hade åtminståne jag inte behövt fundera nu..

Jag tror inte alltid att Ni förstår hur ont det gör... Jag tror inte att Du förstår. Eller så bryr Du dig helt enkelt inte..

Kommentarer
Postat av: Frida

Folk bryr sig mer än vad man tror!!!

2008-12-08 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0