Dags att sova..


Ja, det här får inte bli någon vana nu.. Jag måste ju faktiskt börja anpassa mina vanor efter att jag om en och en halv vecka ska jobba.. Dvs gå och lägga sig i tid och upp tidigt.. Blä, ser inte alls fram emot det..Men det är väl bara att bita i det sura äpplet.

Börjar alltså jobba om en vecka och två dagar om jag inte blir inringd till att sätta mig på ett plan om en vecka.. kan hända, men jag tror inte det.. utifall att, så ska jag iaf gå och ta den sista sprutan på Norrorts Vaccin i morgon.. Köa tillsammans med alla andra.. Borde man kanske inte få förtur i kön om det bara är en liiiten spruta man ska ta, och inte en massa som dem andra?

Jaja, hur som, så är jag sedan färdigvaccinerad och kan åka vart jag vill.. Ur vaccinationssynpunkt alltså.. Eknonmiskt sätt så är det värre.. Jag önskar verkligen att jag kunde åka.. Men ingen av de resor jag planerat verkar ju bli av. Inte London, inte Gambia och definintivt inte USA.. den hade jag sett fram emot mest.. Kunnat ge upp både det ena och det andra för den resan. Tack, för att den drömmen sprack.. Hoppas hon var värt det..

Snart är det nytt år och jag tänkte faktiskt att jag skulle göra någon form av summering på de senaste åren. Kan va bra för vissa, sämre för andra. För mig själv, ja det återstår väl att se.

Jag förvånas ibland av att en del människor inte alls är som man trott.. Haha.. Lustigt egentligen. Kanske inte ska vara så ytlig som jag verkar vara.. Kanske faktiskt finns diamanter bland russinen..

Nej, nu svamlar jag mest.. Sov!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0