Vart tog helgen vägen? Ja just det, i Tibblehallen...


Helgen har gått otroligt fort..

Plötsligt är det söndagskväll och om ett par timmar är det dags att gå upp och jobba igen.. Tröttsamt men hoppfullt! Ju längre tiden går, desto närmare rätt kommer vi..! Det är vägen dit som är tuff bara! Den här veckan ska jag fotas, äta frukostbuffé på Vaxholmsbagarn, troligen jobba mer än jag borde, träna, träffa nya barn på handbollsskolan, jobba som funktionär på halvmaran och en massa annat kul!

Ja, åter till helgen.. Träninsläger lördag + söndag morgon.. 9.00 pigg och glad i Tibblehallen, nja, men där iaf..! Träningen har gått bra, känner att dte kommer mer och mer.. Det är orken och sånt som ska fixas bara.. Jag ska också försöka komma över min rädsla för att göra illa mig på träningen.. Jag vet ju att min osäkerhet är en större skaderisk än att satsa 100 %..
Just nu har jag rätt ont i benen.. Eller ont, nja, en konstigt stum känsla.. Det är när jag reser mig och försöker göra någonting annat än att sitta still som det gör ont.. I morgon lär jag inte komma ur sängen.. Ryggen kommer ha ihjäl mig.. Den gör ju mig sömlös redan.. Nu har den 6 träningstimmar desstuom med sig.. Illa Illa..

Älsklingen är iaf så gullig.. Lagade lite mat till mig så här på kvällskvisten.. Tackar Tackar =) Gott med köttfärssås och spaghetti, oavsett vilken dag det är..!

Nu ska jag spela lite CSI- spel, innan sängdags..!
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0