Paket med posten, alltid lika kul!


Ja, till skillnad mot andra stora bloggerskor så hade jag ju betalat för mitt själv, nämligen genom att handla från Blondinbellas webbshop bellme.se

Brukar kika in där lite då och då för att se vilken vara som säljs just den dagen och hittade i måndags Paris Hiltons parfym "Just me" till ett sjysst pris. Jag är ju lite smått såld på hennes första parfym och har fått för mig att jag jag varit på G att köpa den här tidigare. Så jag blev faktiskt rätt nöjd idag när parfymen hämtades på Ica. Doften är fräsch och god, härligt! Me like!




Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag fick oxå min i min brevlåda idag :D Jag hade ju dock inte luktat på den innan.Men helt ok, snabb leverans.



Hojta till om du vill köpa parfymer alla parfymer vilken som helst till 50% och (nästan) alltid 100 ml flaskor.



Pris exempel på senaste beställningen:



Amor amor exilir passion 50ml 280 kr

Promesse 100ml 320 kr

Biotherm eau pure 100ml 210 kr

Armani diamonds 100ml 370 kr

JLO Deseo 100ml 280 kr

Hermes merv.. 100ml 370 kr

Versace p/h 100ml 330 kr



Vi kanske ses snart på handbollsplan :D

2008-08-13 @ 22:43:00
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0