Konsekvensen av att sova mitt på dagen + SATC- fel som irriterar mig..


Hej igen!

Fortfarande vaken, även om ögonen börjar kännas lite tunga nu.. Ska krypa ner i sängen snart och bara i lugn och ro få somna.. Utan pressen att jag ska upp i morgon och Måste vara på jobbet 08.00, för INGEN annan är där.. Bara det gör ju att man blir sjuk..

Det braiga med att vara vaken nu, är att jag i lugn och ro kan se "Sex and The City." Alltså, i vanliga fall brukar jag också se det, men i smyg.. Jag smyger för mig själv när det gäller sovande/se på teve.. inte bra, men vad gör man? =)



För ett tag sen skrev Aftonbladet en artikel om alla fel i Batman- filmen, ni vet, såna där saker som ingen vanlig människa märker av men som man inte fattar hur man kunde missa? Dem hade också länkat till en sida som listat alla fel i olika filmer, böcker, tv- serie mm..
Intresserad som jag var, kikade jag in där och kollade runt.. Bland annat på SATC, där jag hittade ett sånt jättefel, som jag inte fattat att jag missat, trots att jag sett alla avsnitten minst 1 gång. Vill ni veta vilket? Fortsätt då läsa:

I början av varje avsnitt på SATC, när Carrie springer runt på stan blir hon ju "splashed" av bussen som åker förbi med hennes reklam på.
Fel nr 1: Carries top är i första skedet lite nerskvätt, i det andra jätteblöt...
Fel nr 2: Bussen som skvätter ner Carrie är i första sekvensen full med folk, i den andra tom..

Detta gör mig ju totalt galen nu varje gång jag tittar.:! Hur många avsnitt krävs det för att inte irritera mig på detta? =)

Vill du leta fel på din favvoserie?
Kolla här!

Nej, sovtajm!
Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0