Jag kastar in handduken..


Hej alla!

Idag gav jag upp.. Pallade inte mer.. det blev för mycket för mig och då ska ni veta att det gått långt..

Tror jag i tidigare inlägg skrev om min kära förkylning som jag ådragit mig av nån anledning. Jobbade i måndags med garanterad feber och va helt slut när jag kom hem. I tisdags, som var en tuff dag, mådde jag bättre (?), kanske av ren vilja och en hel del inbillning.. Det funkade bra, men att arbeta 17,5 timmar på två dagar med feber och förkylning är ingen hit. Jag känner att min egen förmåga att vara på topp inte var maxad och det gör mig förbannad. När jag är på jobbet vill jag vara 100 %, ha koll på allt och inte känna mig förvirrad osv..
För det är vad som händer.. Hjärnan hänger inte med. Jag är trött och sliten och idag utvecklade jag härlig migrän, värre än på länge.. Tacka gud för Eeze..! Jag kom på mig själv med att slänga om bokstäverna i ord, ja menar, hur kan man få lego till egol bara sådär.. nej, hjärnan är inte med, och då ska jag inte jobba..

Så, idag vid 10- tiden kastade jag in handduken..Lät över ansvaret på andra, något som jag verkligen inte gillar, men behöver träna på så det var väl bra då..

Känner mig lite bättre nu, huvudvärken är lindrad, men jag känner att den ligger och gror.. Är inte hundra, kanske runt 60%.. Långt i från arbetsläge iaf.. Så det blir vila även i morgon..
Fit for Fight på måndag igen.. Då ska jag klara 2 dagar till utan min kära arbetskamrat! Snart kommer hon hem igen, då återgår förhoppningsvis mycket till det vanliga..!

Jaja, lite teve.. Sen sova..

Puss å hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0