I morgon kan du slå i underläge Carro!


Fler än jag som känner att OS är lite över nu.. Att allt hopp är ute, medlajerna som var "givna" är förlorade och intresset för OS sinar mer och mer..?

Jag har ju inte kunnat följa OS så slaviskt som jag velat.. Dålig semesterplanering kanske, men men.. Har väl lyckts få upp ögonen till en del saker.. Nån handbollsmatch, lite friidrott och lite brottning.. Missade Kallurs vurpa, Carros tresteg och Danmarks sista-som-går-mål..

I morgon finns ju dock chansen för Carro att äntligen knöppa alla tvivlare på näsan. Alla som menar att hon gett bort ett givet OS-guld i sju-kamp på en satsning på längdhoppet.. Jag tror på Carro, kanske inte att det räcker till en medalj, men tillräckligt för att visa att det här är en helhjärtad satsniong som på sikt kommer att ge så mycket mer än det som vi i morgon kommer få se. Carro har, enligt mig, den största vinnarskallen kombinerat med ett hjärta för idrotten sällan skådat. Att hon måste känna glädjen i dt hon gör är totalt avgörande och hennes val är därför helt rätt.

Nu, när folk gett upp hoppen och inte tror på dig Carro, det är nu som du har din chans!
Kör gärnet, ha kul och få mig att grina hemma i soffan som vanligt!

Kommentarer
Postat av: syster

när hoppar hon imorrn? har ingen tv =(

krya på dej!

2008-08-21 @ 21:36:29
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0