Hemma i verkligheten igen..


Om 9 timmar kommer jag att stiga in genom dörrarna på jobbet igen.. Redo att åter axla 1 år av arbete innan nästa sommasemester.. Eller, redo kanske var att ta i.. Jag känner mig inte alls sugen..

Det är faktiskt första gången på flera år som jag känner så.. inte redo, inte taggad, inte alls villig att börja jobba igen.. Kanske är det all turbulens som varit, kanske är det osäkerheten inför vad som kommer.. Jag vet inte, men det känns inge kul iaf..

Kanske är det så att träningarna börjar i morgon som gör att det inte är roligt med någonting.. Första träningen: Löpning i Ensta. Jag HATAR att springa. Jag HATAR att springa för att jag måste.. Jag HATAR att springa med vetskapen att det kommer att sitta någon där och ge sina bedömningar, åsikter, suckar och tråkningar om hur dåligt tränade vi är. JAG VET!

Jaja, nu ska jag se det positivt.. varje dag som går, är en dag närmare nästa sommar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0