080808: Sammandrag från kvällen


Hade tänkt att skriva ett långt inlägg om 08-kvällen, men känner att ju längre ifrån jag kommer, desto mindre intressant är det..! Jag hade iaf en riktigt trevlig och kul kväll i ett galet Stockholm, där gemenskapen kändes långt ut i fingertopperna!

Kvällen sammanfattas med följande konstateranden:

* Det blir alltid stressigt hur mycket tid man än må ha på sig!

* Alla människor går inte att övertala, hur mycket man än vill!

* McDonalds nya hamburgare är inte så god som den ser ut..

* J får inte blanda mina drinkar mer..! =)

* Jag har aldrig kläder för rätt tillfälle

* Jag har aldrig varit så kissnödig som på promenaden mellan Östra Station och Kungsträdgården..

* Fyrverkerier är roliga! OCh när dem är specialtillverkade för oss 08 blir dem ännu roligare!

* Patrik Isakssons låtar höjde inte partystämningen

* Han var också svår att fota...

* Baja-majjorna på Birger Jarlsgatan var oväntat fräscha (om en sån någonsin kunde vara så..)

* Jag har aldrig sett så mycket folk trängas i stan.. Jag har iofs aldrig heller varit i situationen av att förflyttas utan att
behöva gå.. Så var läget på Stureplan.:! Någon slängde ur sig kommentaren, ramlar vi, överlever vi inte..!

* Leg-koll, javisst.. har du ett körkort i handen kommer du in..!

* Endast personal betyder också välkommen in, för oss som tyckte det passade..!

*Andreas Wilson är grymt snygg.. Och 10 x snyggare än det i verkligheten!

* Niclas Kronwall va inte så ful han heller.. =)

* FC Z Tore däremot.. Jadu, rolig, men ack så efterhängsen..!

*Det kostar 200 :- att gå in på Sturecompaniet.. En drink kostar 106 :- Snacka om att man måste va miljonär för att kunna unna sig en kul kväll där..!

* Sandys har goda mackor även klockan 02.30 på natten..

*Även Polisen diggade musiken på Sturplan

*Det gör fruktansvärt ont att brännas av en cigg!

*Står man utanför Sturecompaniet är det lätt att ta sig in.. Med hjälp av andra..!

* Det är svårt att hitta rätt buss i Mörby när det inte sitter rätt tidtabeller uppe!

* Sängen är såå grymt skön när man kommer hem efter en kul kväll!

Tack för en grymt kul kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0