Vilka kan man egentligen lita på?


Dagen i ord

Sovmorgon, alltid lika skönt.. Har märkt denna hela hur många timmar jag ligger efter sömnmässigt.. Somnade 21.45 i fredags efter att verkligen kämpat för att hålla mig vaken.. Okej, det där rödvinsglaset kanske inte gjorde saken bättre, men jag var grymt trött.. Det är lättare att falla in i sömnstörningar efter att ha varit sjuksriven en längre tid som jag varit.. Då spelade det ingen roll.. Kunde va uppe halva natten och sen sova halva dagen om ja ville.. Nu är det andra bullar...

Falska människor

Jag och syrran kom igår in i en rätt intressant diskussion om folk i vår omgivning.. Människor som är supergulliga och som vi tycker om på olika sätt, men som har ett genomskinligt och falskt beteende... Vi kom fram till hur tråkigt det är att hela tiden försöka med dessa människor, för att sen bli trampad rakt över och behandlad som ingenting.. Det var rätt intressant att höra att hon hade precis samma syn på detta som jag, något som ja vart less på så länge.. Vi kunde rabbla så många som föll inom denna ram av falska och sorgliga människor, både gemensamma och "egna" vänner.. Vi funderade på att skriva en bok, en riktigt avslöjande en..! =)

Ny frisyr.. Igen..

Jag vet att jag sagt det både till mig själv och till andra, nu ska jag inte klippa mig på ett tag.. Jag ska låta det växa, låta det bli långt och fint så som jag en gång hade det... Men, det bidde inte så... Igår, när sis och ja satt på Silltruten i Vaxholm och fikade kom vi av nån anledning in på hårklippning och bestämde oss för att göra slag i saken.. Sis, som är lite halvmesig vad det gäller hår =), bestämde att idag söndag skulle vi ses i Solna.. Inför detta läste vi en massa tidningar och letade efter fina frisyrer som vi skulle kunna tänka oss... Hon var inne på att klippa lugg till sitt fina svall, jag ville klippa nån snygg page- aktig frisyr á la Katie Holmes..
Väl där släppte ja alla spärrar jag må ha byggt upp och sa till frisören att hon fick fria händer.. Kanske inte riktigt så kreativ och påhittig som jag hoppats (vore jag inte alla frisörers drömkund, du får göra vad du vill, hår växer ut??).. Men resultatet blev fint iaf..! Något nytt och lagom enkelt..!

  före...med nyduschat hår..(därav den mörka färgen..)


 efter.. dock har ja inte lyckats få till nån bra bild ännu..!

Kommentarer
Postat av: Titti

fin blogg du har :)

2008-04-13 @ 22:49:54
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Lotta

Jag håller med om det där med falska människor... så trist att alla inte kan vara lojala o rättfram...

Fin blogg design by the way

2008-04-13 @ 22:52:16
URL: http://undressed.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att vara med i min tävling här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-13 @ 23:36:31
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0