Överskottsenergi


Jag antar att det är d det kallas, det som jag går på nu..! För inte fan är jag så pigg som jag känner mig..! Är övetrött och lever på viljan av att vilja göra något annat än att jobba..! Vill tillbaka till mitt liv..! Längtar så efter att få fixa mitt sovrum, plocka inte och fixa min garderob..! Sen vill ja fixa min balkong, så att ja kan sitta därute och njuta av alla härliga varma soliga eftermiddagar..!

Håller ¨på och planerar för flera roliga saker i sommar..! Falkenberg, maybe, roadtrip med tjejerna, skulle vara så kul!!

Funderar på vad som händer på Onsdag..! Skulle va skojj, men m¨ste lösa lite praktiska detaljer först..!

Vinst i dag, härligt!

Nej, alltså, allvarligt.. Orkar inte skriva..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0