Blogga eller inte..?

Ja, ibland så vet jag inte riktigt.. Ska jag bligga bara för bloggandets skull eller ska jag bara blogga när jag verkligen har något att skriva? Jag har den senaste veckan skrivit både det ena och det andra inlägget, som aldrig publicerats just av den anledningen... Nu skriver ja iaf, fast ja inte har så mkt att säga egentligen..

Mycket av det jag skriver handlar ju om tankar som far genom huvudet just nu.. Och det är rätt många tankar som bara far genom huvudet just nu.. Det är jobb, det är privatliv, det är idéer, det är planer, det är funderingar.. Och jag skulle inget annat än att vilja få ordning på dem, som en sortering i skallen med en prioritering, så att jag fick lite ro.. Vad är egentligen viktigast fär mig just nu? Allt är en enda röra...

Så, en kort (?) uppdatering av vad som händer..

Jobb: Allt rullar på.. hoppas på lite lugn och ro där snart.. Dock tveksam till att det kommer bli så.. Kommer nog vara rätt rörigt ett tag till..Barnen är underbara, jobbet är urkul, det är allt runt om.. Tänk att vuxna människor kan bete sig så som en del gör.. Märkligt..

Handbollen: Ja, vad ska man säga.. Allt rullar på där också.. doock inte riktigt som jag velat.. eller som många andra velat... Alldeles för få som är nere och ger gärnet.. alldeles för få som får slita som djur för ingenting.. För vi kommer ingenstans som lag så länge det bara är en 6-7 stycken som tränar.. När ska alla förstå det?

Hemmafronten: Bordet är fint, lampan är fin.. men sovrummet? Och köksbordet? Oh my god va ja önskar att ja hade pengar att slösa på dem sakerna..

Övriga planer: BSB på måndag, innebandyfinalen på lördag, västerås veckan efter? Sommaren kan bli härlig, längtar mer och mer!

Nej, dags att krypa till kojs..! Måste ju se fräsch och fin ut i morgon när man ska sätta sig i frisör-stolen!

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: jonna

Sovgott:)

2008-04-13 @ 00:35:10
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: J

Skriv det som behöver redas ut, tankar som blir mindre snurriga på papper.. å skriv inte för nån annans skull =) yeesh där va ja typ lite djup nästan.. ehrm

2008-04-13 @ 00:40:03
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: paintedlove

blogga :)

2008-04-13 @ 00:40:04
URL: http://paintedlove.blogg.se
Postat av: Therese

Tack alla! =)

2008-04-13 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0