Jag fick plötsligt..

fruktansvärt ont i axeln.. hittade en punkt idag som gjorde så ont att trycka på, att ja gjorde d lite extra.. och nu är armen som förlamad..
Det är ju uppenbarligen något som är riktigt fel därinne.. skönt att få dett utrett och åtgärdat.. folk frågar mig om jag är nervös osv.. borde jag vara det? är det "fel" att tycka att det ska bli väldigt spännande?
jag tycker det.. ser fram emot det hela..! bli ompysslad lite..! alltså, på sjukhuset..!

ha tiden efter rätt planerad också.. ska försöka komma in i någon slags vana om att promenera, och promenera långt.. minst en timme varje dag.. ska i största möjligaste mån gå dit jag ska ta mig.. är det fint väder ska jag försöka gå så långt ja kan..
Ska också lära mig göra så mkt som möjligt med vänster hand..ja ska göra allt det som inte brukar, skriva, borsta tänderna, vrida nycklar osv.. detta borde ju stimulera min högra hjärnhalva, vilket ökar kreativiteten osv.. måste ju bli underbart!

jaja, får se om ja har samma inställning om ett par dagar..!

Kommentarer
Postat av: Frida

Heej!
Frida G här(från resarö). Vilken braa och intressant blogg. Hoppas det går braa med axeln!
Puss

2007-11-30 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0