11 timmar kvar...

om ca 11 timmar är det dags.. Dags att få ordning på axel- helvetet som plåågat mig det senaste året.. Äntligen äntligen äntligen!

Jag tillhör ju den skara som tycker att det ska bli spännande och kul! hela grejjen för mig rätt fascinerande.. Jag vill veta vad som är trasigt därinne och vad man tänker göra åt det.. Dock ger jag mig själv rätten att ändra mitt uttalande efter operationen..

Har nyss duschat i desinficierande tvål.. känner mig ren som attan och luktar sjukhus lång väg.. Men vad gör man inte? =) sak packa lite och sedan krypa ner och försöka sova lite.. ska ju trots allt upp så himla tidigt i morn och duscha i mera sjukhustvål innan mamma hämtar mig klockan 7..

så, wish me luck..!




before...

Kommentarer
Postat av: Testar

testar..

2007-11-26 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0