Sex and the city..


Klockan är 00.50, torsdag den 27 december. Om 7 timmar ska jag upp och gå på handbollsmöte, det nya nöje jag fått nu när jag är Coach för damlaget. Men men, sånt man får ta..!
Kollar på Sex and the city, en serie jag har sett felra gånger, men som ändå är rätt kul å se på..! beroende på humör har jag märkt att jag reagerar olika på serien och det som händer. Lite efter vilken karaktär jag sympatiserar med mest just för dagen. Idag, har jag inspirerats mycket av Carries skrivande. Inte att jag vill skriva som henne, men att skriva överhuvudtaget.. Tur att jag har bloggen då!

Kanske krävdes det bara just d få raderna för att ta slut på den inspirationen.. kanske dags att sova..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0