GOD JUL!

Ja, det är fortfarande jul.. Iaf i ca 8 minuter till..

Har vart hemma i ca en timme.. På den tiden har ja hunnit läsa bloggar, montera och testa julklappar och bli rätt trött..

Är ensam hemma ett tag nu.. Känns konstigt tyst här hemma.. Många rutiner som jag måste komma ihåg, som att ge katterna mat.. Brukar inte vara min syssla.. =)

Fick många fina julklappar ja..! En taklampa, en stavmixer, en Jamie Oliver falvour- shaker, dessert-receptboken, passionfruit body butter, ljus och ljusstakar, pajform, glassmaskin mm.. i morgon kommer folket hem till mig..! vad ska man bjuda på då? Ska försöka hitta på nåt gott..!

Nej, ska väl krypa ner i sängen en sväng, så jag orkar upp i morgon!

god jul till er alla, hoppas allt varit till er belåtenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0