Det här är mitt liv just nu..!

Lovade visst lite bilder igår.. gick inte så bra men nu verkar det fungera bättre..! Så, här ger jag er chansen att få en inblick i mitt liv de senaste veckorna..!

Så här mår min axel nu.. Syns knappt.. Lite plåster på bara för att underlätta läkningen, annars så är stygnen borta..! Skönt! Ingen mera klåda! =)



Fick blommor ifrån jobbet, tillsammans med ett fint kort som Mona gjort! Det gjorde mig glad i allt annat elände! Tackar! =)


Mina två lussekatter.. Längtan efter snö.. eller? =)


Veckans bildfråga.. Vad är detta? Skriv en kommentar.. =)

De heter visst Pomader, detta konststycke..! Själv tycker ja att det är en självklar jultradition! Å vilken doft! Nu är det jul om inte annat..! =)



Fina fönstret.. Största julstjärnan i huset.. Ett riktigt fynd..! Köpte den på City- Gross för 79.50:-.. var på Julfest på Magasinet i Vaxholm.. Där kostade samma julstjärna 198:- Oh my god..! Men nöjd är jag!
Nöjd är jag också med mina fina amaryllisar, trots att den tredje knoppen inte blev något. Fina och juliga!




Min balkongdörr blev insnöad (?).. =) Mysigt blev d iaf..!






Nu är alla julklappar inköpta och inslagna.:! bara å gissa på! =)



På tal om julklappar.. Jag har ju redan fått min från Patrik!
Lyllos mig! =)




Idag har jag lagat julmat i massor. Eller iaf julskinka och Köttbullar.. typ 100 st..! Så nu har jag köttbullar!
Riktigt nöjd med min skinka, första gången jag gör den helt själv..!



Ja, God jul på er alla nu! Ha det riktigt lugn och skönt, det ska jag ha!



/Therese

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag gissar på att det är glass, vanilj/choklad , eller så är det ngn kola :P

2008-01-11 @ 22:53:17
URL: http://sofieengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0